0 product(en) - €0,00

Klantenservice

Voor veel gestelde vragen omtrent bestellen, bezorgen etc. kunt u in deze rubriek meestal het antwoord vinden. Voor verdere vragen, klachten of suggesties, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

U kunt ons bereiken:

Per telefoon: 0321-331867 (dinsdag t/m zaterdag van 09.30–17.00 uur)
Per email: contactformulier

 

Bestellen

Hoe kunt u bestellen?

U kunt een bestelling plaatsen via www.speelkwartier.nu
Via e-mail 
Telefonisch 0321-3319867 / 06-54968070

Het bestelproces in stappen:

1. Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen.
2. Geef vervolgens aan of u de bestelling af wilt halen bij de showroom van Speelkwartier in Biddinghuizen of ervoor kiest om het artikel thuis bezorgd te krijgen.
3. Vul al uw gegevens in en / of controleer deze wanneer u al een account hebt bij Speelkwartier. Heeft u geen account, kunt u dit aanmaken.
4. Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
5. Uw bestelling is afgerond. U ontvangt een bevestiging via email.

 

Bezorgen

Wat is de levertijd?

Artikelen welke middels de pakketdienst verzonden worden, worden doorgaans binnen 3 - 5 dagen bij u aan huis bezorgd. De pakketdienst bezorgt uw pakket op werkdagen van ongeveer 8:00 uur tot 17:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip aan te geven. Het tijdstip van bezorging is afhankelijk van de route van de bezorger en hier hebben wij geen invloed op.
Groot speelgoed, speeltoestellen en tafelspelen kunnen niet middels een pakketdienst verstuurd worden, maar zullen middels vrachtvervoer bij u worden aangeboden. Een medewerker van Speelkwartier neemt telefonisch contact met u op om de leveringsdatum af te spreken. Doorgaans kunnen deze artikelen binnen een week geleverd worden. Houten speeltoestellen zijn doorgaans leverbaar binnen 14 dagen.
Bestelt u een artikel wat onverhoopt niet voorradig is, dan nemen wij hieromtrent contact met u op. Wij informeren u vervolgens over de leveringstermijn. U bent uiteraard altijd vrij om uw bestelling dan te annuleren.

Wat zijn de verzendkosten?

a. Afhalen: Wilt u een artikel afhalen dan kunt u dit bij uw bestelling aangeven bij de verzendwijze, hierdoor worden er geen verzendkosten berekend. Afhalen is mogelijk tijdens de openingsuren van de showroom; dinsdag t/m zaterdag  tussen 09.30 en 17.00 uur. Wij verzoeken u wel per email of telefonisch aan ons door te geven wanneer u een bepaald artikel af wilt halen. Onze medewerkers kunnen de artikelen dan voor u klaar zetten. Het afhaaladres is: Ploegschaar 72, Biddinghuizen.
b. Verzenden: De verzendkosten worden direct aangegeven wanneer u een artikel in uw winkelwagentje plaatst en de gewenste verzendwijze heeft gekozen. Voor verwerking en verzending van 1 artikel binnen Nederland (m.u.v. de eilanden) brengen wij de koper de volgende kosten in rekening:
 
  • Pakketten tot 10 kg, omvang 1,00x0,50x0,50 cm: € 7,50 (iDEAL en VOORAF BETALING).
  • Pakketten van 10-30 kilo met max. omvang 1,75x0,78x0,58: € 12,95 (iDEAL en VOORAF BETALING).
  • Bij artikelen met afwijkende gewichten en afmetingen, zoals tafelspelen, basketbalstandaards, kunststof speelhuisjes enz. worden de verzendkosten aangegeven met 'prijs op aanvraag' wanneer u het artikel in de winkelwagen plaatst en een verzendwijze kiest.

U heeft iets besteld, maar nog niets binnen

Heeft u een bestelling gedaan en nog niets ontvangen? Zodra wij uw betaling ontvangen hebben wordt de bestelling gereed gemaakt. Mocht er onverhoopt een leveringsprobleem zijn, dan nemen wij contact met u op. Bij de verzending krijgen pakketten vervolgens een track&trace nummer. Daarmee kunnen wij eenvoudig voor u nakijken waar het pakket zich bevindt. Wellicht is het afgegeven bij uw buren. Indien niet duidelijk is waar het pakket zich bevindt kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0321-331867 of via het contactformulier.

Voor de aflevering van grotere artikelen welke niet door de pakketdienst kunnen worden bezorgd maar als stukgoed of op pallets worden verzonden wordt telefonisch altijd een leveringsafspraak gemaakt. Mocht er, ondanks deze afspraak, niemand aanwezig zijn om de levering in ontvangst te nemen en de bezorging daarmee geen doorgang kunnen vinden, worden extra leveringskosten aan u doorberekend voor een nieuwe leveringspoging.

Uw bestelling naar een ander adres laten versturen?

Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u zowel een factuur- als leveringsadres opgeven. Wanneer het leveringsadres afwijkend is van het factuuradres, wordt het pakket naar het opgegeven leveringsadres verzonden en gaat de nota per post of per email naar het factuuradres.

 

Betalen

Hoe kunt u betalen?

In de showroom van Speelkwartier kunt u eenvoudig betalen middels PIN ofwel à contant. Wanneer u een website-order af wilt halen is u tijdens het bestelproces tevens de mogelijkheid geboden via iDeal te betalen.

Artikelen welke middels de pakketdienst of een expediteur bij u worden bezorgd worden enkel verstuurd na betaling vooraf. Deze betaling kan gebeuren middels een bankoverschrijving of een betaling middels iDeal. Bij betaling middels een bankoverschrijving kunt u het factuurbedrag overmaken naar bankrekeningnummer: RABO 34.81.44.873. Vergeet niet uw naam en de artikelomschrijving te vermelden, daar deze anders voor ons niet te traceren is.

Bankgegevens Speelkwartier: RABO-rekeningnummer 34.81.44.873

 

Retouren / Garantie

Wanneer kunt u artikelen retourneren?

Controleer uw bestelling altijd binnen 2 werkdagen na ontvangst. Op deze manier weet u zelf of de bestelling in orde is en kunt u ons tijdig op de hoogte stellen van eventuele manco's of klachten.

U mag binnen 7 dagen na ontvangst artikelen terugsturen of terugbrengen zonder verdere opgave van redenen. Indien gewenst ontvangt u uw geld (m.u.v. de verzendkosten) terug. Dit recht is niet meer van toepassing indien:

- Het artikel is speciaal voor u op maat gemaakt.
- Het artikel is gedurende de periode dat u het op zicht had gebruikt of beschadigd geraakt.
- Het artikel is niet meer compleet.
- Het artikel bevat niet meer alle door de fabrikant bij levering bijgesloten zaken.
- Het artikel bevindt zich niet in de originele, onbeschadigde fabrieksverpakking.
- Het artikel is duidelijk persoonlijk van aard.
- Het artikel qua kleur niet voldoet aan uw verwachting (afbeeldingen op internet geven nooit een 100% beeld van de werkelijkheid).

In het geval van breuk of manco sturen wij u zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen of onderdelen op. De extra kosten voor levering en/of retourneren zijn in dat geval voor Speelkwartier.

Ook wanneer u na het in gebruik nemen van het artikel nog tegen klachten aanloopt, dient u ons dit zo snel mogelijk te laten weten. Wij zullen in overleg zoeken naar de best passende oplossing.

U bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren. Speelkwartier gaat ervan uit dat u de zending op dezelfde wijze retourneert en waar nodig verzekerd verstuurt. Franco of rembourszendingen ter attentie van Speelkwartier worden niet in ontvangst genomen.

Na ontvangst van de retourzending zal het orderbedrag binnen de wettelijke termijn van 30 dagen terug gestort worden op uw bankrekening.

Een artikel is defect. Wat moet u doen?

Neem bij een defect altijd contact op met ons via tel.nr. 0321-331867 of via het contactformulier.

Wanneer tijdens de garantieperiode, ondanks normaal gebruik, een defect is ontstaan, regelt Speelkwartier voor u de vervanging of reparatie. Bij een garantie-aanvraag zal de medewerker u vragen om informatie omtrent het artikel, de aankoopdatum, wellicht een artikel- en/of serienummer en een omschrijving van het defect. Houdt daarom bij de aanmelding altijd de factuur bij de hand. De meeste gegevens zijn daarop terug te vinden. Om een en ander goed te kunnen beoordelen is het verder prettig wanneer u het defect met een digitale camera vast kunt leggen en de foto vervolgens doorstuurt naar . Een en ander komt een vlotte afhandeling van uw aanvraag ten goede.

 

Openingstijden

Dinsdag t/m zaterdag:
9.30 - 17.00 uur

Speelkwartier

Ploegschaar 72
8256 SM Biddinghuizen
0321-331867

KvK nr. 39092064

Route